Pravidla linky

Linka důvěry má dnes zavřeno. Navštivte prosím linku v době, kdy je otevřena.

Pravidla Olomoucké linky důvěry:

1. Linka je určena pro všechny osoby, které se cítí v krizi či obtížné životní situaci. Cítí se ohroženi, potřebují radu, podporu a pomoc.

2. Maximální délka chatu je 60 minut (případně kratší čas zbývající do konce otevíracích hodin linky).

3. Po skončení chatu máte možnost chat nenávratě smazat, v tom případě se k němu v budoucnosti už nemůžete vrátit. Pokud máte zájem se k chatu vracet (a nesmazal/a jste si ho), přihlaste se pod stejnou přezdívkou a můžete si ho v historii chatu kdykoliv vyhledat. 

4. Chatový hovor je ukončen ze strany pracovníka Olomoucké linky důvěry v následujících případech:

a) uživatel se i přes opakovaná upozornění chová vůči pracovníkovi Olomoucké linky důvěry vulgárně či agresivně
b) uživatel nezareaguje ani na třetí výzvu pracovníka Olomoucké linky důvěry k pokračování v hovoru a nadále nekomunikuje

V případech ukončení chatového hovoru ze strany pracovníka Olomoucké linky důvěry bude danému uživateli přístup do chatové místnosti po zbytek dne blokován.

5. Pokud po uplynutí časového rámce vyhrazeného pro chatovou komunikaci (od 18:30 do 20:30 hod.) nadále chcete pokračovat v hovoru s pracovníkem, využijte telefonní číslo Olomoucké linky důvěry: 585 414 600. Upozorňujeme, že se jedná o telefonní linku zpoplatněnou dle běžných tarifů. Toto číslo je dostupné v pracovní dny od 18:00 hod. do 6:00 hod., o víkendech a svátcích nonstop. 


Poskytovatelem sociální služby telefonická krizová pomoc - Olomoucká linka důvěry je z.s. InternetPoradna.cz, Wurmova 7, 779 00, Olomouc, IČ: 265 33 952. Více informací získáte na webu internetporadna.cz či iporadna.cz

Naše aktuální provozní doba

Úterý

18.30 - 20.30

Čtvrtek

18:30 - 20:30

Neděle

18:30 - 20:30

Olomoucká linka důvěry ve spolupráci s E-linka

Created by Netsimple